
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. kadr, płac i administracji
I. Nazwa i adres jednostki:
Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni, ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława.
II. Wymagania niezbędne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Wykształcenie wyższe kierunkowe (kadry, płace)
- Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy Kodeks Pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- przepisów o ochronie danych osobowych (w tym RODO).
III. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość sprawozdawczości na platformie cyfrowej GUS, obsługi systemów bankowości elektronicznej oraz programu PŁATNIK.
- Umiejętność obsługi programów komputerowych obsługujących System Kadrowy i Płacowy. Mile widziana znajomość systemów Linii Program.
- Umiejętność pracy w zespole, analizy i selekcji informacji, samodzielność podejmowania decyzji.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Obowiązkowość, rzetelność, odporność psychiczna na trudne sytuacje zawodowe, całościowe postrzeganie problemów.
IV. Zakres zadań realizowanych na stanowisku:
- Prowadzenie kancelarii i obsługa sekretariatu oraz wszelkich spraw administracyjnych związanych z działalnością Zarządu.
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń pracowników Zarządu.
- Prowadzenie bezgotówkowych operacji bankowych.
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników Zarządu.
- Prowadzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz innej dokumentacji pracowników Zarządu.
- Prowadzenie zakupu, ewidencji i rozliczenia odzieży roboczej i ochronnej pracowników.
- Prowadzenie ewidencji majątku jednostki.
- Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie objętym statystyką.
- Prowadzenie rejestru umów.
- Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku we wszystkich pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz szatni pracowników przez właściwe wykorzystanie i kontrolę pracy podległej sprzątaczki.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV
- Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie*
- Podpisane odręcznie oświadczenie kandydata*, o tym, że:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających:
- wykształcenie, staż pracy, doświadczenie zawodowe.
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
Dokumenty dodatkowe: Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (dotyczy osób, którym zostanie przedstawiona oferta pracy).
Komplet dokumentów należy dostarczyć w zamkniętej kopercie, do Zarządu Dróg Miejskich i Zieleni lub przesłać za pośrednictwem poczty, w terminie do 13 grudnia 2022 r. na adres: Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni, ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława, z podaniem imienia, nazwiska, adresu oraz z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko specjalista ds. kadr, płac i administracji”.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy – 1 etat.
Miejsce pracy: Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni, ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława
Budynek nie jest przystosowany dla poruszania się osób z niepełnosprawnością.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz poza nim
a także kontaktem bezpośrednim oraz telefonicznym. Bezpieczne warunki pracy
na stanowisku.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01 stycznia 2023 r.
VII. Informacje dodatkowe:
- Pierwszą umowę o pracę zawiera się na czas określony (3 miesiące).
- W przypadku osób, po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym,
w czasie trwania tej umowy organizuje się służbę przygotowawczą, kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. - Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas nieokreślony, bez przeprowadzania kolejnego naboru, jeżeli pracownik sprosta oczekiwaniom pracodawcy.
- Obowiązek podania danych osobowych wynika art. 22¹ kodeksu pracy.
- W październiku 2022 r., wskaźnik zatrudnienia w Zarządzie Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 5,55%
- Pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych.
- Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni w Oławie.
- Celem zebrania danych osobowych oraz ich przetwarzania jest realizacja procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz zawarcia umowy o pracę.
- Kandydatowi przysługuje prawo:
- dostępu do danych osobowych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- wniesienia skargi (w przypadku popełnienia domniemanego naruszenia ochrony danych osobowych) do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
- Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można kontaktować się telefonicznie: 71 313 94 45 wewn. 28, lub pod adresem mailowym: soluch@zdmiz.olawa.pl.
- Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom oraz do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych (zatrudnienia) w zbiorze kandydatów do pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania dokumentów aplikacyjnych.
- Za zgodą kandydatów w okresie 1 roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.
- Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
- Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni, z siedzibą w Oławie, ul. 3 Maja 30 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
- Jeśli Kandydat wyraża również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie dodatkowej zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Zarząd Dróg Miejskich i Zieleni, z siedzibą w Oławie, ul. 3 Maja 30 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji”.
Uwaga:
- O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną powiadomieni drogą e-mail bądź telefonicznie.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Oferty, które wpłyną do jednostki niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.zdmiz.olawa.ig.pl).
* wzór oświadczenia kandydata oraz kwestionariusza osobowego znajduje się na stronie www.bip.zdmiz.olawa.ig.pl w zakładce Praca.
Dyrektor ZDMiZ
Dariusz Poślad
Dowiedz się więcej o pracodawcy
